Biznis - Pravo i financije

Objavljene su osnovice za obračun doprinosa za 2024.

Objavljene su osnovice za obračun doprinosa za 2024.

Objavljene su osnovice za obračun doprinosa određenih obveznika za 2024. godinu. Donesena je i odluka o iznosu najniže plaće za 2024. Tako se za period od 1. januara do 31. decembra 2024. utvrdila najniža neto plaća u iznosu od 619 KM. Time je došlo do povećanja najniže plaće u odnosu na 2023. za 23 KM.

Emina Tahirović iz računovodstvenog servisa Markart objašnjava da podaci Porezne uprave FBiH dokazuju da je osnovica za obračun za samostalne djelatnosti obrta i srodne djelatnosti u periodu od 2009. do 2020., dakle za 12 godina, narasla za KM 187. U periodu od 2020. do 2024., dakle za pet godina, narasla je gotovo duplo, u iznosu od KM 338.

Hvala na interesu za naš sadržaj, registrirajte se za nastavak čitanja.

Warning: foreach() argument must be of type array|object, string given in /home/womeninadria/public_html/staging/wp-content/themes/wia-theme/single.php on line 431
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.